Konfa-tajm



Befinner mig på konferensanläggningen Runö i närheten av Åkersberga (eller typ... intet?).

Insåg plötsligt att jag inte bloggat på länge och tänkte bara slänga in en kort rad om att jag tänkte slänga upp ett gäng recept efter helgens stundande återträff.

Klassen från 2001, Trångsundsskolan ska återses. Det blir diverse upptåg, käk och festligheter! Hoppas på en grym kväll. Kvällarna har gått åt till ett evigt lagande och bakande och denna matlagning/bakning tänkte jag dela med mig av först efter återträffen - då jag vet om det smakade eller inte (måste ju ha lite försökskaniner så varför inte 25 glada festprissar?).


Nä nu ska jag återgå till att prata processer, branschinfrastruktur och annat matnyttigt...


******


FIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0